Koji vid podrške pružamo?

Nudimo podršku za naše klijente, možete koristiti naš kontakt formlar za podršku da nam pošaljete svoj problem sa temom, pitanja podrške. Takođe možete nas kontaktirati direktno putem telefona 061/134-48-95 ili 063/872-19-52

Da li je potrebno plaćanje unapred

Plaćanje u napred nije obavezno, ali moguća je uplta na naš račun u banci pre isporuke,

Koja je politika reklamacije/ zamene?

Pored reklamacije radi ostvarenja prava po osnovu saobraznosti, možete izjaviti reklamaciju i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Pretpostavlja se da je roba saobrazna Ugovoru: • ako odgovara opisu koji je dao Prodavac, i ako ima svojstva robe koju je Prodavac pokazao Kupcu kao uzorak ili model,
• ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste,
• ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Kupac nabavlja,
• ako po kvalitetu odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Kupac može osnovano da očekuje i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane Prodavca, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Reklamaciju na nesaobraznost kupac može izjaviti u roku od 2 godine od dana kupovine proizvoda ili prijema robe, uz originalan račun ili bilo koji drugi dokaz o kupovini robe.
Reklamaciju možete izjaviti: pisanim putem na email , uz priložen originalan primerak računa ili bilo koji drugi dokaz o kupovini.

Rok za rešavanje po reklamaciji ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Ako isporučena roba nije saobrazna Ugovoru, Kupac ima pravo da bira između otklanjanja nedostataka, zamene za isti ili drugi artikal i povrata novca.
Drugi artikal za koji se vrši zamena mora biti iste ili veće vrednosti, uz doplatu.
Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca, Kupac može da zahteva umenjenje cene ili da izjavi da raskida Ugovor. U zavisnosti od zahteva Kupca, Prodavac je dužan da celokupan iznos kupoprodajne cene ili deo cene za koju se prihvati umenjenje od strane Prodavca, vrati Kupcu u roku od 14 dana.
Kupac takođe ima pravo da raskine Ugovor ukoliko Prodavac ne otkloni nesaobraznost robe u utvrđenom roku.
Kupac u svakom slučaju nema pravo na raskid Ugovora ukoliko je nesaobraznost robe neznatna.
Troškove povrata robe u slučaju reklam
acije snosi Prodavac
*Nijansa boje artikala može da varira u zavisnosti od kvaliteta monitora preko koga Kupac vrši izbor artikala za kupovinu, tako da Prodavac ne snosi odgovornost za razlike između prikazane i realne boje*

Zamena

Kupac može da zatraži zamenu u roku od 14 dana od dana prijema robe. Zamena robe se odnosi na zamenu veličine ili zamenu modela u slučaju da proizvod nije korišćen. U slučaju zamene roba se, zajedno sa popunjenim Obrascem za zamenu OBRAZAC ZA ZAMENU ROBE, dostavlja Prodavcu, i u tom slučaju troškove zamene snosi Kupac.
: Obrazac za zamenu dostupan je na sajtu www.riboteka.rs i može se slobodno preuzeti kao trajni nosač zapisa. U slučaju zamene Kupac je u obavezi da robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i tragova korišćenja. U suprotnom, Prodavac nije u obavezi da obavi zamenu. Artikal za koji se vrši zamena, mora imati istu ili veću vrednost od artikla koji se menja, uz doplatu.

Kako izdajemo račun

Nakon što poručite robu preko sajta, na email adresu koju ste naveli u formularu na sajtu ćete dobiti elektronski račun sa inofrmacijama o porudžbenici, sa navedenim proizvodima i količinama robe koju ste porušili, kao i pojedinačnoj i finalnoj ceni za uplatu. Sve cene su izražene sa PDV.

Koje metode plaćanja nudimo?

Trenutno prihvatamo samo "Plačanje pouzećem" metod za sve transakcije zbog brzog i bezbednog plaćanja. Nakon što kurir isporuči robu na Vašu adresu, dostaviće Vam obračun koji je potrebno da platite prilikom preuzimanja robe. Ako imate bilo kakvih problema sa plaćanjem ili narudžbom, kontaktirajte nas putem e-pošte info@riboteka.rs da biste dobili trenutnu podršku

Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice

Pre nego što potvrdite porudžbinu, možete još jednom pogledati sve njene detalje Ukoliko se slažete sa njom izaberite opciju “Naručite” čime je porudžbina kreirana. Pre potvrde porudžbine, potrebno je da pročitate Opšte uslove kupovine i složite se sa istim. Automatski sa potvrdom porudžbine na registracioni e-mail Vam se šalje pregled narudžbenice. Prodavac će se potruditi da u roku od 24 sata od prijema porudžbine potvrdi telefonskim putem porudžbinu kupcu ili da obavesti kupca da nije moguće da isporuči robu. Prodavac će se postarati da u što kraćem roku proveri raspoloživost poručenog artikla. Ukoliko su svi uslovi za kupovinu obezbeđeni, Prodavac će telefonskim putem potvrditi porudžbinu i poslati potvrdu porudžbenice na e-mail adresu koju je Kupac naznačio prilikom registracije, time prihvatajući ponudu za zaključenje Ugovora. Ugovor se smatra zaključenim kada Prodavac telefonskim putem obavesti kupca o statusu porudžbine i vremenu isporuke poručenih artikala. Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da obezbedi poručeni artikal, telefonskim putem će obavestiti kupca da isti više nije raspoloživ, te da je porudžbina otkazana. U tom slučaju Ugovor neće biti zaključen. Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu Prodavca. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla u svakom trenutku.

Koliki su troškovi isporuke robe preko online shopa

Isporuku vrsimo putem BEX Kurirske sluzbe .Za iznose preko 5,000 RSD, troškove isporuke snosi RIBOTEKA. Maksimalna težina paketa koji šaljemo ne sme preći 20kg. Prilikom dostavljanja robe Kupcu, Kupcu će biti predat jedan primerak maloprodajnog računa, koji istovremeno predstavlja ugovorni dokument Kupac je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao Prodavac u skladu sa ugovorom Pod štetom se podrazumeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog propuštanja Kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično

Kako mogu dobiti podrsku?

U svako doba smo spremni da pomognemo našim kupcima.
Možete nas kontaktirati putem kontakt forme na našoj Kontakt stranici sajta, ili na email info@riboteka.rs ili tel 061/134-48-95 063/872-19-52

Registracija

Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice se dobija tako [to se ulogujete na na[ sajt sa na prijavljenom email adresom kupca
Vaši lični podaci će biti upotrebljeni isključivo za potrebe realizacije Vaše porudžbenice I biće čuvani u bazi dok se porudžbina ne realizuje, nakon toga podaci će biti obrisani iz naše baze. U slučaju da su potrebne dodatne informacije , možete nas kontaktirati putem kontakt formulara I raspoloživih opcija na stranici https://riboteka.rs/contact/ u skladu sa definisanim radnim vremenom na stranici.

Naručivanje

Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:
1. Upoznavanje sa Opštim uslovima kupovine, obaveštenjima o osnovnim podacima Prodavca, kap i upoznavanje sa pravom na jednostrani raskid Ugovora i tekstom obrasca, upoznavanje sa svim pravima i obavezama Kupca, što je sve na nedvosmislen i jasan način istaknuto na sajtu Prodavca,
2. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
3. Unos podataka o načinu dostave, plaćanja i mestu isporuke
4. Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice se dobija na prijavljenu email adresu kupca, a sa email adrese info@riboteka.rs

Opšti uslovi online kupovine

Opšte uslove online kupovine možete pročitati na klikom na link OPŠTI USLOVI

Politika Privatnosti

‟RIBOTEKA” . se obavezuje da štiti privatnost Kupaca (korisnika sajta) i garantuje da će podatke koje Kupac (korisnik sajta) ostavi koristiti isključivo u skladu sa ovom Polisom privatnosti.
Svi podaci o Kupcu (korisniku sajta) smatraju se poverljivim i ne mogu se ustupati drugim licima ukoliko bi takvo ustupanje štetilo moralnim, kao i normama javnog poretka.
Svi podaci o Kupcu (korisniku sajta) dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci neophodni za obavljanje kupovine/prodaje.
Podaci o Kupcu (korisniku sajta) se čuvaju i obrađuju u skladu sa važećim propisima i neće biti dostupni trećim licima bez izričitog pristanka lica na koje se odnose.
Bezbednost podataka Kupca (korisnika sajta) zagarantovana je jer ‟RIBOTEKA” . se obavezuje da štiti privatnost Kupaca (korisnika sajta) i garantuje da će podatke koje Kupac (korisnik sajta) ostavi koristiti isključivo u skladu sa ovom Polisom privatnosti
Svi podaci o Kupcu (korisniku sajta) smatraju se poverljivim i ne mogu se ustupati drugim licima ukoliko bi takvo ustupanje štetilo moralnim, kao i normama javnog poretka.
Svi podaci o Kupcu (korisniku sajta) dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci neophodni za obavljanje kupovine/prodaje.
Podaci o Kupcu (korisniku sajta) se čuvaju i obrađuju u skladu sa važećim propisima i neće biti dostupni trećim licima bez izričitog pristanka lica na koje se odnose.
Bezbednost podataka Kupca (korisnika sajta) zagarantovana je jer RIBOTEKA koristi najnovije bezbednosne mere za zaštitu podataka neophodnih za kupovinu putem interneta.
Hvala na poverenju koristi najnovije bezbednosne mere za zaštitu podataka neophodnih za kupovinu putem interneta.
Hvala na poverenju

Mogu li dobiti povraćaj novca nakon kupovine proizvoda sa popustom?

Kao što znate, proizvodi sa popustom su isključeni u našoj politici refundiranja, tako da ne možemo da vam refundiramo u ovom slučaju.

Kako mogu dobiti povraćaj novca?

Možete dobiti povraćaj novca ako je vaša porudžbina u roku od 15 dana i ispunjava naše zahteve.
Pogledajte više smernica za refundiranje.

Ako je moja porudžbina istekla za vreme za povraćaj. Mogu li dobiti povraćaj novca?

Žao nam je što vam u ovom slučaju ne možemo vratiti novac. Zato što je to protiv naše politike, tako da ne možemo da prekršimo pravilo. Štaviše, ako imate bilo kakav problem, mi ćemo vam pružiti najbolju podršku.

Niste pronašli odgovor na Vaše pitanje?

Online podrška

Kontaktirajte nas putem email-a

prodaja@riboteka.rs

Sonćanski Put 80
(preko puta auto praonice Delfin)
25000 Sombor

Online podrška

Kontaktirajte nas putem email-a

Odgovorićemo što je pre moguće

Pratite nas preko društvenih mreža

Pratite nas

Copyright © 2025 Riboteka. Sva prava zadržana.

Developed bywww.weblive-solutions.rs

Add to cart